Fri levering fra 299 DKK

Fragt til kun 29 DKK

30 dages returret

Mulighed for finansiering

Garantier på fluegrej

Det er populært at sige, at man ikke skal gå ned på grej og det vil vi hos Korsholm da gerne bidrage med :). De fleste har dog på et eller andet tidspunkt i deres karriere som lystfiskere været udsat for uheld med fiskegrejet. Om det er utætte waders, en brækket stang eller et fiskehjul som er stået helt af, så er det altid brandirriterende at få afbrudt en fisketur.

Som kunde er du sikret af købeloven og har derfor 2 års reklamationsret på dit grejkøb. Flere eksklusive brands har udvidede garantier, hvor man mod et mindre gebyr kan få erstattet/repareret sin eksempelvis fiskestang.

 

Swiftly Fly Rod Service

Er du den lykkelige ejer af en NAM stang og skulle der mod al forventning ske et uheld med en stangdel tilbyder NAM Products en "No questions asked" service, hvor du kan få en ny del. Send 3 billeder, et af stangens logo, et af bruddet/skaden og et billede af kvitteringen. Så vil du modtage en del til kr. XX som dækker fragt og håndtering

Alle stænger og øvrige produkter fra NAM er i henhold til dansk købelov omfattet af 2 års reklamationsret, der omfatter alle fejl og mangler ved produktet.

 

Guideline Instant-Express Service

Når du køber en Guideline stang får du Instant-Express service. Guideline sikrer, at du hurtigt og nemt får en ny stangdel, hvis uheldet er ude, og uanset hvordan skaden er opstået. Kom forbi butikken eller send de sørgelige rester og vi bestiller en ny stangdel så længe den er tilgængeligt på Guidelines lager. Guideline Reaction stænger skal leveres komplet med pose og stangrør til udskiftning. Reaction har livvarig garanti mod materiale- og fabrikationsfejl. Her kan du se

hvad din Guideline fluestang koster at reparere.

Alle stænger og øvrige produkter fra Guideline er i henhold til dansk købelov omfattet af 2 års reklamationsret, der omfatter alle fejl og mangler ved produktet.

 

 

Hardy stænger

Har du købt en Hardy stang og registreret dig online til at være dækket af Hardy Rod Warranty and Repair Service vil din fiskestang i hele dens levetid være sikret reparation eller ombytning (efter Hardys skøn) af brækkede eller defekte dele. En stang, uanset købsdato som er beskadiget på grund af f.eks. brud i bildør eller anden overbelastning kommer under denne Repair Service. Blot skal der betales service/transportomkostninger.

Udskiftning/reparation af stangdel: 575,- kr./stk.

Udskiftning/reparation af stangdel (Made in England): 775,- kr./stk.

Ovenstående priser er gældende for service-/reparationsopgaver på stænger produceret efter 2002. For service-/reparationsopgaver på stænger produceret før 2002, kontakt Korsholm for nærmere information om priser, leveringstid m.m. på fiskeri@korsholm.dk eller 96 80 20 20. På Hardy's hjemmeside findes en liste over de lidt ældre stangserier  som serviceres.

 

Hardy hjul

Som en ekstra service yder Hardy en forlænget 5 års hjul-garanti, der dækker væsentlige mangler i design, materiale og udførelse i en periode på 5 år (eller den periode, der er angivet i indlægssedlen) fra den dato, hjulet er købt.

Service for fluehjul: 350,- kr./stk. (Excl. reservedele)

For at sikre at den forlængede garanti er dækkende i denne periode, gælder følgende forudsætninger:

  • Køber skal kunne fremvise original gyldig købsnota ved eventuel reklamation.
  • Garantien dækker ikke skade forårsaget af misbrug, manglende vedligeholdelse, forsømmelighed eller normalt slitage.
  • Hardy forbeholder sig ret til at afgøre om et hjul, der er dækket af garantien, skal enten repareres eller udskiftes. I tilfælde af at hjulet ikke kan repareres eller udskiftes, kan et nuværende Hardy-hjul tilbydes som erstatning.

Alle stænger og øvrige produkter fra Hardy er i henhold til dansk købelov omfattet af 2 års reklamationsret, der omfatter alle fejl og mangler ved produktet.

Læs eventuelt mere her om Hardy garanti

 

Greys stænger

Har du købt en Greys  stang og registreret dig online til at være dækket af Greys Rod Warranty and Repair Service vil din fiskestang i hele dens levetid være sikret reparation eller ombytning (efter Greys' skøn) af brækkede eller defekte dele. En stang, uanset købsdato som er beskadiget på grund af f.eks. brud i bildør eller anden overbelastning kommer under denne Repair Service. Blot skal der betales service/transportomkostninger. 

Udskiftning/reparation af stangdel: 500 kr./stk.

Ovenstående priser er gældende for service-/reparationsopgaver på stænger produceret efter 2002. 

 

 

Sage Repair Service

På stænger/klinger fra SAGE ydes der livsvarig garanti til den oprindelige køber af stangen,  Er stangen over 6 måneder gammel og er uheldet ude, vil den blive behandlet igennem "Sage Repair Service". Der skal derfor betales et servicegebyr for behandling af reparationen/reklamationen. Se venligst information omkring SAGE stænger og reklamationshåndtering. Sage klinger; løsedele, eksempelvis kork, hjulholder og øjer på monterede klinger er ikke omfattet af garantien.

På Sage hjul, beklædning og tasker har du normal reklamationsret i henhold til købeloven. Dette omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, manglende vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over konstaterede fejl og mangler, sker ved returnering til Fairpoint Outdoors A/S til gennemsyn, reparation

eller ombytning


 

 

Waterworks Lamson livstidsgaranti er gyldig for enhver defekt i materiale eller udførelse for den oprindelige ejer. Denne garanti gælder for hjul og hjuldele, men dækker ikke skader på grund af forkert brug, forkert vedligeholdelse eller modificering. Denne garanti er begrænset til reparation eller udskiftning efter Flyfish Europe’s skøn, og reparationsdele eller farver svarer muligvis ikke til det originale hjul.

Sådan returneres et hjul

Returner hjulet til Korsholm med den originale kvittering. Send hele hjulet (incl spole). Fjern fluelinen, hvis det er muligt. Hvis ikke skal du sørge for at linen er viklet tæt og fastgjort på spolen. FlyFish Europe forsøger at beskytte fluelinen, men er ikke ansvarlig for skader på linen, hvis den ikke fjernes.

 

Vi har eksisteret siden 1912
– det gavner dig!
Vi er specialister i jagt, fiskeri, sport & outdoor – og sælger kun produkter vi kender ...