Vent venligst ...

add product success
Produktet er lagt i kurven
GÅ TIL INDKØBSKURVSHOP VIDERE

Vi bruger cookies på vores hjemmeside.
Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du,
at vi ligger cookies på din maskine. Læs mere om cookies her

close

ODR klageportal

 


Generelt om ODR

 ODR står for online dispute resolution og er et online klageløsning. For forbrugerne betyder det, at de nu kan klage direkte til den europæiske virksomhed, hvor de har købt en vare eller service, som ikke har levet op til forventningerne.


Erhvervsdrivende der sælger varer og tjenesteydelser online til forbrugere har pr. 15. februar 2016 pligt til at oplyse om muligheden for at indgive en klage. 


Oplysning om klagemuligheder

 En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Korsholm kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal (ODR) kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse service@korsholm.dk.


ODR kontakt punkt

Forbruger Europa (European Consumer Center Denmark)
Carl Jacobsens Vej 35 
2500 Valby.
E-mail: odr@forbrugereuropa.dk